دیوارِ دل

از عکس قشنگت که شده مثل رخ ماه، امروز به دیوار دلم، قاب بگویم... :)

دیوارِ دل

از عکس قشنگت که شده مثل رخ ماه، امروز به دیوار دلم، قاب بگویم... :)

حتّی اگر نباشی، می‌آفرینمت
چونان که التهاب بیابان، سراب را...

-امین پور

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

دو رباعی جدید

پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۰۹ ب.ظ

-«امشب رو بخواب با همه تنهایی

چشماتُ ببند ماه من، لالایی...»

با گریه و زیر لب فقط این را گفت:

- هرگز نمیاد دخترم! بابایی...

***

یک فرم گرفت و تیک ِ اوّل را زد

یک بغض میان قلب او درجا زد

«در قید حیات» را علامت نگذاشت

با اشک، خودش جای پدر امضا زد...

6.شهریور.93

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۶
فائزه شفیعی

نظرات  (۴)

سلام مطالب خیلی خوبی میذارین واقعا عالیه......
وقت کردی به منم ی سری بزن
فائزه بیکار شدی چندتا امضا بمن بده، بعدا لازمم میشه! به زودی!
این دوتا رباعیت خیلی خوب بود. 
اون بیتای غزل نشده هم چندتاش عالی بود، البته آخریش سکته ناقص داشت
کلا تا تهش خوندم و خیلی افتخار کردم بهت...
پاسخ:
امضا کدومه بابا؟! ما باید از شما امضا بگیریم!
ما نیز به دوستی با شما بسیار افتخار می کنیم! :)
فائزه بیکار شدی چندتا امضا بمن بده، بعدا لازمم میشه! به زودی!
این دوتا رباعیت خیلی خوب بود. 
اون بیتای غزل نشده هم چندتاش عالی بود، البته آخریش سکته ناقص داشت
کلا تا تهش خوندم و خیلی افتخار کردم بهت...
چه دلی دارید. دومی واقعا عالی بود، البته اولی هم
پاسخ:
متشکرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی