دیوارِ دل

از عکس قشنگت که شده مثل رخ ماه، امروز به دیوار دلم، قاب بگویم... :)

دیوارِ دل

از عکس قشنگت که شده مثل رخ ماه، امروز به دیوار دلم، قاب بگویم... :)

حتّی اگر نباشی، می‌آفرینمت
چونان که التهاب بیابان، سراب را...

-امین پور

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

زلزله خیز

پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۰۱ ب.ظ

از عشق تو من را نه گزیر و نه گریز است

بین من و او بر سر تو جنگ و ستیز است

چون زلزله، عشق تو به جان دلم افتاد

چندی‌ست که اوضاع دلم زلزله‌خیز است!

معجون عجیبی‌ست: تو و عشق و دل من

امّا خودمانیم، چه این‌بار غلیظ است!

 صد بار مرا کشت همین قاتل ماهر:

لبخند قشنگ تو که بر شیشۀ میز است

با پای خودم در تله افتادم و اکنون

از عشق تو من را نه گزیر و نه گریز است...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۴
فائزه شفیعی

نظرات  (۳)

عالی. مثل همیشه. : )
احسنت ب شما!
پاسخ:
متشکرم!
۱۳ دی ۹۳ ، ۱۸:۲۴ میم‌سین
می‌دونم الان هرچی تحسین و این‌جورچیزا بگم تکراریه. ولی خب... دوستش داشتم! 3> :دی
پاسخ:
ممنون عزیزم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی