دیوارِ دل

از عکس قشنگت که شده مثل رخ ماه، امروز به دیوار دلم، قاب بگویم... :)

دیوارِ دل

از عکس قشنگت که شده مثل رخ ماه، امروز به دیوار دلم، قاب بگویم... :)

حتّی اگر نباشی، می‌آفرینمت
چونان که التهاب بیابان، سراب را...

-امین پور

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

بِسمِ اللهِ الرّحمن الرّحیم

جمعه, ۲۹ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۷ ب.ظ
ما بدان مقصد عالی نتوانیم رسید
هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند...
موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۲/۰۹/۲۹
فائزه شفیعی

نظرات  (۶)

سلام
امیدوارم حالتون خوب باشه و ممنون که نشانی این دفتر رو به من دادید.
شعرهای شما دست کم این حسن رو داشت که وقتی یکی رو می‌خوندم مشتاق می‌شدم بعدی رو بخونم و جالب اینکه هر چه به سمت ماه‌های آغازین امسال رفتم اشتیاقم بیش‌تر شد. ظاهرا درگیری با المپیاد ادبی تأثیر مثبت که نداشته، شاید منفی داشته :)
گذشته از تمام حرف‌هایی که می‌شه درمورد شعرها زد طبعاً اولین ملاک برای هر کسی اینه که یک شعر آیا در من تأثیری کرد؟ احساسی، فکری، اشتیاقی، تأثری و ... این وضعیت بیش از همه با خواندن «یک شعر بی‌سروته» در من ایجاد شد. همچنین خانه‌ی تو، و یکی دوتا شعر دیگر که همون حوالی بودند. دیگر این که یک اختلاف سطح نسبتاً آشکاری بین کارهایی که اینجا گذاشته‌اید دیده می‌شود. به نظرم شما توانایی این را دارید که اگر شکیبا باشید سطح همه‌ی کارهایتان را یکدست کنید و بالا ببرید. بعضی کارها از هر نظر یک غزل عالی بودند. به نظرم به دلیل استعدادتون برای سرودن کارهای خوب شما جزو مخاطبان این توصیه‌ی نظامی هستید:
هرچه در این پرده نشانت دهند/ گر نپسندی به از آنت دهند
جالبه که توی کارهای خوبتان اشکال وزنی یا زبانی‌ای دیده نمی‌شود اما توی کارهایی که ممکنه خیلی آماده‌ی شعر گفتن نبودید بعضاً اشکالات وزنی و زبانی و بلاغی دیده می‌شه.
فکر کنم زیاد حرف زدم
باز هم می‌خونم و نظرم رو می‌گم
موفق باشید

پاسخ:
سلام :)
خیلی خیلی خیلی ممنونم که وقت گذاشتید و خوندیدشون. ممنون از راهنمایی هاتون.
خیلی خوشحال شدم :)
دست تون درد نکنه. سلامت باشید.
سلام 
تشدید اللّٰه رو هم بگذارید. 
پاسخ:
علیک سلام. داره که!
احسنت به شما
برای اشعار خوبتون
پاسخ:
متشکرم
بسیار وبلاگ جذاب و زیباییست
مصداق آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند.....
پاسخ:
متشکرم. لطف دارید.
سلام
لینک شدید
پاسخ:
علیک سلام
سلام آجی بزرگه شعرات خیلی قشنگ بود تا حالا خیلیاشو نخونده بودم. 
پاسخ:
ممنون عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی