دیوارِ دل

از عکس قشنگت که شده مثل رخ ماه، امروز به دیوار دلم، قاب بگویم... :)

دیوارِ دل

از عکس قشنگت که شده مثل رخ ماه، امروز به دیوار دلم، قاب بگویم... :)

حتّی اگر نباشی، می‌آفرینمت
چونان که التهاب بیابان، سراب را...

-امین پور

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

تو باشی!

پنجشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۲، ۰۱:۴۴ ب.ظ

خواهم که که مجنون باشم و لیلا تو باشی

دور از هیاهو باشم و تنها تو باشی


همچون صدف‌هایی که با ساحل عجین‌اند

یک موج کوچک باشم و دریا تو باشی


می‌خواهم از لیلای خود شعری بگویم

شاید غزل‌ها و رباعی‌ها تو باشی


باران هوای شهر من را خیس کرده‌ست

شاید که خورشید زمین ما تو باشی


من تک درخت کوچکی روییده در دشت

کوه و تمام جنگل و صحرا تو باشی


من مثل نیل آشفته و سردرگم و مست

آرام، چون گهواره‌ی موسی تو باشی!


[20. بهمن. 91]

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۹
فائزه شفیعی

نظرات  (۱)

وای این بیت آخرش خیلی ماهه !
پاسخ:
ممنون از لطف‌تون!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی