دیوارِ دل

از عکس قشنگت که شده مثل رخ ماه، امروز به دیوار دلم، قاب بگویم... :)

دیوارِ دل

از عکس قشنگت که شده مثل رخ ماه، امروز به دیوار دلم، قاب بگویم... :)

حتّی اگر نباشی، می‌آفرینمت
چونان که التهاب بیابان، سراب را...

-امین پور

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

قافیه‌ی عشق

دوشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۲۵ ق.ظ

انگار من

هر جور واژه ها را بچینم کنار هم

آخرش

بازهم

از تو حرف می زنند!

انگار

هیچ جور دیگری بلد نیستند

کنار هم بنشینند، 

فقط بلدند

     من را رسوا کنند!

من نمی فهمم

پس به چه دردی می خورند این کلمات

که من را به تو نمی رسانند؟

...

این طور نمی شود!

باید واژه های جدیدی بسازم،

                سبک تازه ای اختراع کنم

تا شاید

"من" با "تو" قافیه بشود.

یا شاید بالاخره غزلی گفتم

با قافیه ی "عشق"... !

پ.ن. این شعر یافت شده در: note های گوشی، به تاریخ 15.دی.92! :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۵
فائزه شفیعی

نظرات  (۱)

۲۹ آبان ۹۳ ، ۲۱:۰۲ محمدعلی نراقی
سلام! این شعر سپید دومیتون واقعا عالی بود! قوی بود!
پاسخ:
ممنون :)
لطف دارید!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی