دیوارِ دل

از عکس قشنگت که شده مثل رخ ماه، امروز به دیوار دلم، قاب بگویم... :)

دیوارِ دل

از عکس قشنگت که شده مثل رخ ماه، امروز به دیوار دلم، قاب بگویم... :)

حتّی اگر نباشی، می‌آفرینمت
چونان که التهاب بیابان، سراب را...

-امین پور

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

با هر محرّم‌ات...

سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۱۱ ق.ظ

با هر محرّم‌ات که زمان عزا شود،

دل‌شوره‌ای عجیب در عالم به پا شود

دنیا شبیه دانۀ اسپندِ بی‌قرار

انگار اسیر آتش عشق شما شود...

إنّ الحسین معنی ایمان و دین ماست

ای وای اگر که راه من از تو جدا شود

آن یک سفر برای همه عمر من بس است

روزی اگر که مقصد من کربلا شود...

در کربلا چه راز عمیقی نهفته است؟

هر کس که رفت تا حرمت، مبتلا شود

باید فقط برای شما شعر گفت و خواند

تا حقّ شعر هم به درستی ادا شود...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۳
فائزه شفیعی

نظرات  (۳)

۱۳ آبان ۹۳ ، ۱۵:۰۴ کمیل غلامی
سلام!
قالب جدید مبارک باشه :)
شعر هم بسیار عالی بود!خسته نباشید!
پاسخ:
علیک سلام
متشکّر.
قالب جدیدت مباااارک;;)
بسی زیبا بود!:)
پاسخ:
ممنون :)
سلام زیباس ممنون
پاسخ:
متشکرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی